שונאים. סיפור אהבה עם תוכן
כשגילי הגיע אלי, הוא הנחית (כן-כן, הנחית) על השולחן קלסר עם "אוסף הכישלונות שלי". ככה הוא אמר וגם הוסיף: "שונא-שונא
כשגילי הגיע אלי, הוא הנחית (כן-כן, הנחית) על השולחן קלסר עם "אוסף הכישלונות שלי". ככה הוא אמר וגם הוסיף: "שונא-שונא
חולמ/ת על כתיבת תוכן שיווקי בקלות ובמהירות? צריך לחדש את הקשר עם הלקוחו? וכבר נמאס לנסות שוב ושוב לכתוב –
כן, זה "יושב לך על הצוואר"… הלחץ הזה של הניוזלטר ששוב – לא כתבת. והקשר עם הלקוחות? שמתעכב ומתעכב? בכל
הזמן שבורח מתחת לידיים, משימות הבית והמשפחה… כל מה שכולנו יודעים. אז מה אנחנו מחפשים? כלי פשוט, קל ויעיל שיתמוך
סדר היום שלך כמו של רוב של בעלי העסקים כולל כיום גם את לו"ז כתיבת התוכן לאתר או לדף העסק
המילה "תוכן" הפכה כבר מזמן למונח שיווקי ולחלק משמעותי במערך השיווק והמכירות של חברות מובילות בעולם כמו גם של בעלי
הקיץ בעיצומו, ורבים מבעלי העסקים לקחו לעצמם אף הם שבוע-שבועיים או יותר יותר, לעשות "קאט" ולנקות את הראש בחו"ל. ומה
צירוף המילים "מסר אפקטיבי" כבר הרתיע אותה… מטפלים הם אנשים רגישים, אמפתיים, מקצוענים אלף-אלף, שילב תכונות אישיות וידע ששווים
המסר הוא היסוד, הבסיס וגם עמוד השדרה של הכתיבה השיווקית. המסר מבטא את היכולת שלנו לחבר אלינו את הלקוח, לגרום לו
האם אפשר לכתוב מאמר בלי להשתמש במונחים מקצועיים? כנראה שלא. להיות מומחה בתחומך, אומר לשתף את קהל היעד שלך בידע שצברת,