אז… איך לכתוב מסר שיווקי מנצח לקליניקה שלכם וגם לשמור על הערכים ועל האתיקה המקצועית?

 

צירוף המילים "מסר אפקטיבי" כבר הרתיע אותה… מטפלים הם אנשים רגישים, אמפתיים, מקצוענים אלף-אלף, שילב תכונות אישיות וידע ששווים זהב. הם כל כך טובים במקצוע שלהם – רק להעביר את כל זה באמצעות מסרים ממוקדים, קשה להם. אז איך יכולים גם אנשי הטיפול להשתמש בכתיבה השיווקית ולייצר תוכן בעל ערך – בלי לפגוע בערכים ובאתיקה המקצועית שלהם?

 

מסר למטפלים

לא שיערתי עד כמה "המסר השיווקי" הוא נושא שבאמת מטריד את בעלי העסקים, ובעיקר את המטפלים, בעלי הקליניקות.
בין יתר הפונים, אלי, בעקבות הפוסט הקודם, מעניין היה לגלות גם כמה מטפלים ששיתפו אותי בלבטים בבניית המסר השיווקי שלהם.
טיפול הוא "מוצר" רגיש ביותר. המטופל מפקיד בידי המטפל את גופו הדווה, את כאביו, את סבלו ואת תקוותיו להקלה ולמרפא. גיליתי מטפלים רגישים, אמפטיים, מקצוענים אלף-אלף, שילב תכונות אישיות וידע ששווים זהב.
הם כל כך טובים במקצוע שלהם – רק להעביר את כל זה באמצעות מסרים ממוקדים, קשה להם.
צירוף המילים "מסר אפקטיבי", כך הודתה אחת מהן, פשוט מרתיע אותה. "אני מטפלת באנשים, אני לא מוכרת מזגנים, וכל התוכן השיווקי הזה, פשוט זר לי "…
אני נוטה להסכים אתה.
"טיפול" הוא אמנם לא "מזגן" (אף כי אי אפשר בלי מזגן בקליניקה:)… אלא שהניסיון מלמד, כי בתהליך הגדרת המסרים, אנחנו, אנשי התוכן, עוברים דרך דומה להפליא הן עם ה"טיפול" והן עם ה"מזגן". כי בסוף הדרך, מחכה גם למזגן וגם לטיפול, אותה גברת עם אותה אדרת – המכירה.
למטפלים, מעצם אישיותם ואופי עיסוקם, כל אלה לא פשוטים ולפעמים אף מתנגשים עם האמונות והעקרונות הטיפוליים. והנה הבשורה: אפשר ואפשר לעשות הכול באמצעות כתיבה שיווקית ומיקוד מסרים וגם להישאר נאמנים לערכים ובעיקר למטופלים שלכם – ואפילו בלי להשקיע מאמץ גדול מדי.

אודות עין-יה גבע

עין-יה גבע היא מומחית לשיווק באמצעות תוכן, בעלת ניסיון של 25 שנה בכתיבה שיווקית,
עוזרת לבעלי העסקים, בכתיבת תוכן איכותי, אפקטיבי ובעל ערך למינוף השיווק והצלחת העסק שלהם.

השארת תגובה