אז מהו הקול האותנטי שלך (5) ומדוע צריך להיזהר ממטען חורג של מונחים מקצועיים?

 

הקול האותנטי 5


האם אפשר לכתוב מאמר בלי להשתמש במונחים מקצועיים? כנראה שלא. להיות מומחה בתחומך, אומר לשתף את קהל היעד שלך בידע שצברת, ידע המעיד על ניסיון ועל יכולת להעניק ללקוחות שלך בדיוק את מה שהם צריכים.

ברור שמאמר כזה כולל גם שימוש במונחי מקצוע. אבל בכתיבה כמו בכתיבה, השימוש שלך במונחים מקצועיים, צריך להיות במינון ובמידה כזו שתבטא את המקצועיות שלך, אך ללא הגזמה.
עודף או מטען חורג של  מונחים מקצועיים מכביד על הקריאה, הופך אותה לטכנית, ופוגע בנימה האישית שלך לקהל היעד.  שימוש במונחים מקצועיים, ככלל, חייב בזהירות – כדאי לוודא שיש לך היכרות מעמיקה עם קהל היעד שלך ושהוא אכן שולט במונחים אלה ומבין אותם.
כדאי לזכור עוד כי מונחי המקצוע מאבדים כיום במהירות את הרלוונטיות שלהם לטובת הגדרות חדשניות ובעיקר אופנתיות, ולכן, עלולים להישמע אנכרוניסטיים ומביכים.

אודות עין-יה גבע

עין-יה גבע היא מומחית לשיווק באמצעות תוכן, בעלת ניסיון של 25 שנה בכתיבה שיווקית,
עוזרת לבעלי העסקים, בכתיבת תוכן איכותי, אפקטיבי ובעל ערך למינוף השיווק והצלחת העסק שלהם.

השארת תגובה