אז מהו הקול האותנטי שלך(4) ואיך כתיבה תמציתית יכולה לעצב אותו?

הקול האותנטי 4

בפוסטים הקודמים זיהית את הקול השיווקי הייחודי לך עם המרכיבים הנכונים של אורך מילה,
אורך משפט ופנייה בגוף שני יחיד שהוא גם יחידה. זה הזמן להוסיף עוד מרכיבים חיוניים לכתיבה השיווקית שלך. 
כתיבה תמציתית, למשל.

תמציתיות היא היחס שבין הרעיונות למילים. המילים שבחרת, מטרתן להעביר את המסרים שלך בבהירות אך גם בתמציתיות.
הגעה מהירה לנקודה העיקרית חוסכת לקורא שלך זמן, ולכן – גם כסף.
אין בכך כדי לפסול כתיבה שהיא יותר רחבה, תיאורית וזורמת. בבחירה הזו, צריך לדעת כיצד לשלב מילים שיוצרות מצד אחד את תחושת המרחב בניסוח שלך, אך עדיין שומרות על היקף ומסגרת זמן הקריאה.
ולמה כל אלה חשובים?
כדי שלא להתיש את הקורא הנאמן שלך ולשמור שיסיים את הקריאה, וכך יפנים את המסרים השיווקיים החשובים שלך – ייצור קשר או יבצע קנייה.

אודות עין-יה גבע

עין-יה גבע היא מומחית לשיווק באמצעות תוכן, בעלת ניסיון של 25 שנה בכתיבה שיווקית,
עוזרת לבעלי העסקים, בכתיבת תוכן איכותי, אפקטיבי ובעל ערך למינוף השיווק והצלחת העסק שלהם.

השארת תגובה