אז… מהו הקול האותנטי שלך(2)?

קול אותנטי 2

שאלת את עצמך מהם המרכיבים של הקול השיווקי שלך? אלה שצריכים להיות בתודעה שלך, ברגע הכתיבה? אילו מרכיבים צריך לכלול הקול האותנטי שלך ואיך לשמור עליהם בעת הכתיבה?

אם המודעות לצורך לזהות את הקול השיווקי האותנטי שלך אכן כבר קיימת (ראו פוסט קודם), אז את מחצית הדרך כבר עברת, כי זה הקול הייחודי לך, שאליו יתמגנטו הלקוחות שלך.
אבל, מהם המרכיבים של הקול השיווקי שלך? אלה שצריכים להיות בתודעה שלך, ברגע הכתיבה?
אלו מרכיבים צריך לכלול הקול האותנטי שלך ואיך לשמור עליהם בעת הכתיבה? היום נדבר על שני מרכיבים ראשוניים: אורך המילה ואורך המשפט.
מילים קצרות הן אמצעי תקשורת פשוט וישיר, ללא תחכום או ניואנסים מיותרים. לכן הן אפקטיביות יותר. שימוש במילים ארוכות מייצר לא פעם אפקט של סגנון רך, רגוע, שמפספס את מטרות המכירה שלך. משפטים ארוכים גם הם חבלני קריאה ומבריחי לקוחות ידועים. משפטים קצרים, בהשוואה, יוצרים סגנון תמציתי, פשוט וקולח.
טיפ לאורך נכון של משפט:
היכולת שלך לקרוא אותו בקול רם, בנשימה אחת.

אודות עין-יה גבע

עין-יה גבע היא מומחית לשיווק באמצעות תוכן, בעלת ניסיון של 25 שנה בכתיבה שיווקית,
עוזרת לבעלי העסקים, בכתיבת תוכן איכותי, אפקטיבי ובעל ערך למינוף השיווק והצלחת העסק שלהם.

השארת תגובה