5 קריאות כיוון לשיווק התוכן שלכם

האם אתם רוצים לזכות בתשומת-לב הלקוחות שלכם? לספק להם מידע שימושי ולגרום להם בסופו של תהליך, להתחבר לעסק, לשירות או למוצר שלכם? בוודאי שכן.
במיוחד בשבילכם הכנתי "5 קריאות כיוון" ליצירת תוכן שיווקי שמחבר לקוחות לעסק שלכם.

 קריאת כיוון # 1: "אפשר לסמוך עלי – עם תוצאות שעובדות בשטח"

post10
האם חשבתם פעם על "שינויי מגמה" שמשפיעים על הלקוחות שלכם? אלה יכולים להיות שינויים חברתיים או פוליטיים, שינויים הקשורים לטכנולוגיה או כל שינוי אחר שיכול לחולל בעיות או ליצור הזדמנויות – או אף שניהם.
העלו על הכתב את המחשבות שלכם, היעזרו בקריאות הכיוון הנוספות:
מה גורם לשינוי? איך התפתח? מהו המצב הנוכחי? מה המחשבות / העמדות שלכם על השינוי? מהן ההמלצות שלכם ללקוחות? כיצד להימנע מפגיעה או להשיג יתרון?
דיון בשינויי מגמה ממקם אתכם כבעלי אוטוריטה ותפיסת עולם רחבה, הבקיאים בתחום הפעילות או במצבי החיים של הלקוחות וגם ערים לשינויים רלוונטיים בעולם שמסביב. כך אתם בעצם מתמצבים כמי שחשוב להם לעזור ללקוחות להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

 

קריאת כיוון # 2: "אם יש לך בעיה – אני פה שם בשבילך"

post11"שינויי מגמה" עשויה להיות איטיים. שינויים אחרים יכולים להיות פתאומיים, מהירים ומשני-חיים. אירועי 9/11 היו כאלה והשפעתם הייתה מידית ודרמטית עבור עסקים רבים, במיוחד בתחומי אבטחה ונסיעות.
חקיקה או תקנות חדשות יכולות להשפיע בצורה דומה, כמו שינויים בחוק זכויות החולה או חוק הפסיכולוגים או חוקים בתחום הביטוח. גם כניסתה של טכנולוגיה חדשה מחוללת שינויים מהירים – למשל, כניסתם של אמזון והקורא האלקטרוני שגרמו לשינויים פתאומיים ועצומים בתחומי המו"לות, הוצאת הספרים והקמעונאות.
המלצות התוכן שלכם ללקוחות במצב של "שינויי-מגמה" יתארו את משמעות השינוי ואיך להימנע מטעויות ואף לנצל את השינוי להשגת יתרונות או לקבלת עזרה / עצה או טיפול מקצועי. תלוי בתחום עיסוקכם. היו ערים לשינויי-מגמה ונצלו אותם לתמיכה בלקוחותיכם. כך גם תמצבו את עצמכם כמומחים בתחום עם אצבע על הדופק ובעלי יכולת תמרון בשוק מתפתח ומשתנה.

 

קריאת-כיוון # 3: "חשוב לי לשמור עליך"

post12
כש"שינויי-מגמה" מתחוללים, הם תמיד מעוררים אי-ודאות מסוימת, חרדה מפני פגיעה בזכויות ואבדן הישגים, ואצל בעלי עסקים – חששות לעתיד העסק ולפגיעה בהצלחתו. שיווק באמצעות תוכן ללקוחות במצבי אי-ודאות בריאותיים, חברתיים או עסקיים מטרתו להעניק כלים וטיפים להתמודדות עם המציאות החדשה, ולשימור ההישגים וההצלחה של הלקוחות.

"איך להתמודד", "איך לבצע", "איך לפעול", "איך לא ליפול" – מה שהאמריקנים מכנים "How To" – הוא כלי שמבטא את הרוח הטובה של השיווק באמצעות תוכן. מתן מידע המסייע לאנשים במצבים של שינוי-מגמה לשמור על הישגיהם או אף להגן עליהם מפני פגיעה אפשרית, משקף אכפתיות ורצון לעזור, והוא כלי נהדר ליצירת אמון, הערכה וחיבור עם הלקוחות שלכם.

קריאת כיוון # 4: "חשוב לי לענות על הצרכים שלך"

post13
כששינויי-מגמה מתחוללים, מתפרסמות על כך ידיעות בתקשורת, שבדרך כלל רצופות בנתונים מספריים, תאריכים, מחקרים ודעת מומחים. כל אלה, מתאפיינים לא אחת בעומס מידע, ולא רק שאינם מרגיעים, אלא אף מעוררים ומגבירים דאגה ומתח. לרוב האנשים אין הזמן לקרוא הכול, ויש על כן קושי לעקוב ולרדת לעמקם של דברים.

זו ההזדמנות שלכם להתחבר ללקוחות ממקום שונה לחלוטין, באמצעות התוכן. זה הזמן לבדוק ולהגדיר שוב מהם כרגע הצרכים של הלקוחות שלכם? מה במצב החדש שנוצר מטריד-מדאיג- מלחיץ אותם? ואיך לתת להם מענה באמצעות התוכן השיווקי שלכם?
מרכיב ההזדהות שלכם עם הלקוח עומד כאן למבחן. אם באמת אתם מכירים אותו ומודעים לצרכיו, אין ספק שתדעו איזה תוכן לשווק לו, מהו התוכן שיחבר אותו אליכם רגשית ועניינית, והעיקר – יגרום לו להרים את שפופרת הטלפון וליצור עמכם קשר.

 

קריאת כיוון # 5: "וגם הכנתי לך מידע מקצועי (שיעזור לך)"

post14
בקריאות-הכיוון הקודמות, דיברנו על אפקט החרדה ואי הוודאות המלווה את מי ששינויי-מגמה משפיעים עליהם או על העסק שלהם באופן ישיר. אחרי הגדרת המענה לצורך, אחרי שווידאת בדיוק מה מציק ללקוח ומה באמת מטריד אותו. אחרי שנתת לו כלים שימושיים בשיטת "How To" ואחרי שביססת את מעמדך כמי שתומך ומבין מה עובר עליו, אפשר להניח כי עוצמת החרדה ואי הוודאות ירדה מעט ויש תהליך של הסתגלות למצב החדש.

אחרי כל אלה, בלי לשכוח את הקשב והבסיס האישי-רגשי שהענקת ללקוח שלך, הוא יכול להתרכז במאמר קצר עם מידע מקצועי על שינוי-המגמה שאספת במיוחד בשבילו בשיטת "מה הבעיה-ומה הפתרון" או "מה לעשות-ומה לא לעשות". זהו פורמט קל לכתיבה (עבורך) וקל מאוד לקריאה (עבור הלקוח שלך). אין ספק שהלקוח שלך יודה לך ויוקיר את הליווי ואת ההשקעה שלך לאורך כל הדרך.

אודות עין-יה גבע

עין-יה גבע היא מומחית לשיווק באמצעות תוכן, בעלת ניסיון של 25 שנה בכתיבה שיווקית,
עוזרת לבעלי העסקים, בכתיבת תוכן איכותי, אפקטיבי ובעל ערך למינוף השיווק והצלחת העסק שלהם.

השארת תגובה