5 כפתורי הפעלה לתוכן שיווקי מנצח

למרות שהתוכן היה ה"מלך" של העולם המקוון במשך שנים רבות, מעולם לא היה ה"טיימינג" הנכון, כמו היום, ליצירת מאמרים ופוסטים באיכות גבוהה, כאלה שהגולשים שלכם באמת ירצו לקרוא. עצה קטנה: כדאי לשכוח מקיצורי דרך. תוכן הוא המפתח להשקעה מוצלחת – לא משנה איזה עסק אתם ובאיזה תחום. אם אתם רוצים לכתוב תוכן שמעביר באופן חד וממוקד את המסר שלכם, כדאי ללחוץ על חמשת כפתורי ההפעלה הבאים:

 כפתור הפעלה # 1 לתוכן שיווקי מנצח: טקסט קל וסוחף לקריאה

post5כשאתם כותבים לאינטרנט, זכרו שרוב הגולשים שלכם מנויים על לא מעט בלוגים ודפי עסק ברשת. הם פיתחו כבר מזמן מיומנות לקריאה מהירה, וזיהוי מהיר של רמת העניין. השעמום הוא אויבו הגדול של התוכן וקלות הלחיצה על עכבר המחשב היא האיום הנוסף המאפשר לגולשים שלכם לחתוך ולברוח. במקרה הטוב זה יהיה למאמר הבא שלכם, במקרה הפחות חביב – הישר למתחרים.
איך אתם כותבים תוכן אינטרנטי קל וסוחף לקריאה?
השתמשו בפסקאות קצרות, צרו בולטים (Bullet Points), כותרות משנה, משפטים ממוספרים – כל מה שלוכד וממקד את עין הגולש שלכם. לא רק שאלה מקלים על הקריאה, אלא מעניקים למאמר שלכם מבנה וסדר, השומרים גם עליכם מגלישה ובריחה מהנושא.
 

כפתור הפעלה # 2 לתוכן שיווקי מנצח: טקסט אינפורמטיבי ברור ונהיר

post6הרשת מלאה ב"מאמרי זבל", של "גורואים" מטעם עצמם, הטוענים שהם "עושים כסף" באמצעות העלאת מאות מאמרים לרשת (הכתובים באופן גרוע עד מביש) וכך מביאים אל הצג שלכם כמויות מסחררות של תוכן. הבעיה, שרובו לא איכותי.
זה לא אומר שאתם צריכים לעשות את אותו הדבר.
בהקלקת מילת מפתח אחת, מנועי חיפוש מנסים לסייע לגולשים ולהשלים להם בדרכם המתוחכמת את מסע החיפוש שלהם. כי מה באמת רוצים הגולשים שלכם? כל כך פשוט: הם מחפשים, למשל, מאמר שיענה על השאלה שיש להם, באופן ברור, נהיר, בהיר, אינפורמטיבי, בשפה פשוטה ובדרך מעניינת.
זה גם הסיכוי שמנועי החיפוש יזהו אותו בקלות ויצגו אותו במקום גבוה בחיפוש.

כפתור הפעלה # 3 לתוכן שיווקי מנצח: טקסט באורך הנכון

post7יש "כללים" רבים ושונים לגבי אורך מאמר באינטרנט, אבל האמת היא שכל מאמר הוא שונה. שימו עצמכם בנעליו של הגולש שמחפש את התוכן האיכותי שלכם: האם תוכלו לתת מענה מבוסס על ידע מקצועי ואחראי ב-100 מילים בלבד?
אם אתם יכולים לעשות זאת בהצלחה, גם 100 מילים יכולות להספיק.
עם זאת, ועל בסיס הניסיון המצטבר, בדרך כלל צריך להשקיע יותר כדי ליצור מאמר איכותי עם תוכן מזוקק, המכוון ומטפל במדויק בשאלה שנשאלתם. טקסט באורך הנכון הוא זה, שבסיומו אתם יודעים בוודאות שנתתם את כל המידע, השבתם על כל שאלה, הקפתם ומיציתם את הנושא, באופן שגם נתן מענה וגם לא העמיד במבחן את סבלנותו של הגולש.

כפתור הפעלה # 4 לתוכן שיווקי מנצח: טקסט זורם בספונטניות

post8זה לא תמיד קל לכתוב באופן ספונטני וטבעי, ובמיוחד כאשר אתם מבקשים לשתול את מילות המפתח בטקסט שלכם.
נכון?
ובכן, מומלץ להפסיק לדאוג.
הכתיבה שלכם סובבת ברוב המקרים סביב שאלות המטרידות את הלקוחות שלכם או מעלה נושאים שמעניינים אותם ואשר יכולים לעזור להם.
אז אפשר להירגע.
מניסיון, כאשר מדובר בשתי האפשרויות הללו, מילות המפתח יצוצו וישתלבו בתוכן שלכם באופן טבעי. אין זה אומר שאי אפשר או לא צריך להוסיף מילות מפתח, אבל זו מטרה משנית ליצירת המאמר שלכם, שצריך להיות מעניין וכולל מידע אינפורמטיבי ומועיל.

כפתור הפעלה # 5 לתוכן שיווקי מנצח: תוכן רענן ועדכני

post9

למרות שמאמרים מסוימים יכולים להיחשב לנצחיים בהקשר לרלוונטיות שלהם בעוד מספר שנים, אפשר לקבוע בוודאות גבוהה למדי שרוב התוכן בבלוג או בדף העסק שלכם צריך להתעדכן מעת לעת.
מנועי החיפוש, גוגל בעיקר, שמים דגש יותר ויותר על תוכן רענן ועדכני.
זהו חלק ממהפכת התוכן שמוביל גוגל בשנים האחרונות.
לכן, כתבו תוכן רלוונטי, עדכני בעל ערך ומועיל ללקוחותיכם, וההכרה בהשקעה שלכם תתבטא במיקום במנועי החיפוש.
זכרו: אין קיצורי דרך לתוכן בעל איכות גבוהה. שווה לכם להשקיע את הזמן הנדרש כדי לכתוב תוכן כזה שיניע את הגולשים שלכם להקליק וליצור קשר עמכם.

אודות עין-יה גבע

עין-יה גבע היא מומחית לשיווק באמצעות תוכן, בעלת ניסיון של 25 שנה בכתיבה שיווקית,
עוזרת לבעלי העסקים, בכתיבת תוכן איכותי, אפקטיבי ובעל ערך למינוף השיווק והצלחת העסק שלהם.

השארת תגובה