טיפ מידע שבועי – בעקבות חברות הפארמה


למי אתם מדברים? האם אתם מדברים אל הלקוח שלכם או למי שצריך להקשיב לכם?

טיפ מידע שבועי - העקבות חברות הפארמהבתשובה לשאלה הזו, טמון למעשה השינוי הגדול שעבר עולם השיווק בשנים האחרונות, גם בתחום הפארמה. במשך שנים, קיבל הלקוח מרשם מהרופא, משם פנה לבית המרקחת, ורכש תרופה. אם היה סקרן במיוחד, גם קרא את דף ההתוויות (שברוב המקרים נתן לו מעט מאוד מידע).
כאשר הגיע לרופא השיניים, הוא שמע את האבחון, איזה טיפול נדרש וכמה זה יעלה לו או במילים אחרות: נאום מכירה! השינוי בשיווק, שהתחולל בעולם הפארמה הוא לא פחות ממהפכני. לא עוד מרשם והביתה, אלא תהליך של חיבור והבנה לצורכי הפציינט. חברות פארמה החלו לדבר במונחים של הזדהות עם קהל היעד, של נתינה, של הבנת תנאי חייו של המטופל והשפעתם על התאוששותו, של תמיכה בחזרה לאורח החיים בריא…
רגע ומה עם התרופה?
גם היא קיימת כמובן, אבל היא רק חלק מההתייחסות למכלול רחב של היבטים בחיי המטופל. כאן, קבעו חברות הפארמה, שאין דרך טובה יותר להציג את הגישה החדשה הזו ולחבר אליהן את צרכני התרופות, אלא בשיווק באמצעות תוכן, שהוא כיום הקונספט המוביל בכל קמפיין בריאותי.

נהניתם? הפקתם תועלת? שתפו עם חברים.
מעוניינים בתוכן שיווקי לעסק שלכם? לחצו כאן
וגם קבלו ממני במתנה את מדריך הבזק לכתיבת ניוזלטר:
https://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=45378-11654159472-7131

אודות עין-יה גבע

עין-יה גבע היא מומחית לשיווק באמצעות תוכן, בעלת ניסיון של 25 שנה בכתיבה שיווקית,
עוזרת לבעלי העסקים, בכתיבת תוכן איכותי, אפקטיבי ובעל ערך למינוף השיווק והצלחת העסק שלהם.

השארת תגובה